PRODUS DEFECT SAU PRODUS DEFECT
Consumatorul își poate exercita drepturile din eroarea de fapt sau. produs defect dacă anunță vânzătorul cu privire la defecțiune în termen de două luni de la data la care a fost descoperit defectul. Consumatorul trebuie să descrie defectul în detaliu în notificarea defectului și să permită vânzătorului să inspecteze articolul.
Consumatorul care a informat corect vânzătorul despre defect are dreptul de a cere vânzătorului:
să remedieze defectul mărfurilor sau să ramburseze o parte din suma plătită proporțional cu defectul sau
pentru a înlocui mărfurile defecte cu bunuri noi fără defecte sau
returnează suma plătită.
In cazul in care existenta unui defect al bunului sau a unei nereguli in prestarea serviciului nu este contestata, vanzatorul trebuie sa dea curs solicitarii consumatorului din paragraful anterior in cel mai scurt timp si in cel mult 8 zile.
Vânzătorul trebuie să răspundă în scris solicitării consumatorului în cel mult 8 zile de la primirea cererii, dacă existența unui defect al bunului este contestată.
Când eroarea este reală:
dacă lucrul nu are proprietățile necesare utilizării sale normale sau circulației;
dacă lucrul nu are proprietățile necesare folosinței speciale pentru care cumpărătorul îl cumpără, dar care era cunoscut vânzătorului sau ar fi trebuit să fie cunoscut de acesta;
dacă lucrul nu are calitățile și calitățile care au fost convenite sau prescrise explicit sau tacit;
dacă vânzătorul a livrat un articol care nu se potrivește cu modelul sau modelul, cu excepția cazului în care modelul sau modelul a fost afișat exclusiv în scopul notificării.
Adecvarea mărfurilor pentru utilizarea normală se evaluează în lumina bunurilor normale de același tip și ținând cont de orice declarații ale vânzătorului privind caracteristicile mărfurilor făcute de vânzător sau producător, în special prin publicitate, prezentarea produsului sau indicarea pe mărfurile în sine.
Cum se afirmă eroarea reală?
Clientul isi poate exercita drepturile ce decurg dintr-un defect material daca ne anunta defectul in termen de doua luni de la data in care a fost descoperit defectul.
Clientul trebuie să descrie defectul mai detaliat în notificarea de eroare și să ne permită să inspectăm articolul.
Prevederile legii care reglementează obligațiile și ale Legii privind protecția consumatorilor se aplică răspunderii pentru erori materiale.
Când vânzătorul nu este responsabil pentru erorile materiale?
Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele materiale ale bunurilor care apar după ce au trecut doi ani de la livrarea lucrului. Un viciu de proprietate se consideră că a existat la momentul extrădării dacă survine în termen de șase luni de la extrădare. Drepturile consumatorului expiră la doi ani după ziua în care a informat vânzătorul despre defect.
Formularul de raportare a unei erori materiale poate fi găsit
AICI.
CUM SĂ CEREI O RESTITUIRE LA CUMPĂRARE OZ. SCHIMBAREA PRODUSULUI
Pentru a rambursa prețul de achiziție sau. pentru a schimba produsul, completati formularul online. În cazul în care defectul/deteriorarea produsului va fi evidentă din imaginea/video pe care o atașați în formularul online, vă vom informa că nu este necesară returnarea produsului, rambursarea prețului de achiziție sau. aranjam schimburi in cel mai scurt timp sau în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea cererii dumneavoastră. În cazul în care defectele/deteriorările produsului nu sunt vizibile în poză/video, sau vă retrageți din contract, veți primi prin e-mail un cod de reclamație după completarea formularului de reclamație, pe care îl atașați la colet și apoi trimiteți pachet la adresa specificată în e-mail. În cazul în care returnați produsul, prețul de achiziție va fi rambursat sau. schimbul se face in termen de 30 zile lucratoare de la primirea coletului.
Puteți solicita o eroare materială și astfel o rambursare a prețului de achiziție
AICI.
Puteți aplica pentru schimbarea produsului
AICI.